ویژگی های فراورده
نوشته شده توسط : عباسی

 ویژگی ها فرآورده
دومی مرحله اضافه کردن متاع، کاغذ ویژگی ها متاع میباشد. در این مکان مشخصاتی را بدون نقص میکنید که برای مصرف‌کننده و خریدار اساسی میباشد و در تصمیمش برای خرید جنس شما خیلی مؤثر میباشد. این ویژگی ها از این قرار میباشد:

بازه مهیا‌سازی ارسال: عددی که در‌این نصیب تثبیت میکنید به معنای تعداد روزهایی میباشد که فرآورده را مهیا (در صورتی‌که ما یحتاج میباشد ساخت میکنید) و برای ارسال بسته‌بندی میکنید و تحویل پست یا این که باربری می‌دهید؛ یعنی تعداد روزهای بعداز تثبیت توصیه تا تحویل به پست یا این که باربری
تعداد موجودی: عددی که درین نصیب تثبیت میکنید به معنای این میباشد که به آن تعداد جنس ساخت و ساز گردیده دارید و یا این که می توانید در بازه‌ای که مشخص و معلوم کردید آن را مهیا نمائید.
بعدها: در‌این بخش، به میلی‌متر، عظیم‌ترین و کوچک‌ترین ارتفاع و پهنا جنس را وارد فرمایید تا تماشاچی بر پایه ی تصویر، احیاناً مبتلا خطا نشود و محصولی را کوچک‌خیس یا این که پهناور‌خیس از اندازه حقیقی تصور نکند. این مشخصه در بعضا تولیدات (مانند عروسک‌ها) اهمیت بیشتری دارااست.
وزن خالص: درین بخش، وزن خالص فرآورده را تثبیت نمائید. خواسته از وزن خالص، وزن جنس پیش از بسته‌بندی و ارسال میباشد. پس بسته‌بندی نخستین کالا، جزو وزن خالص متاع قرار میگیرد.
وزن با بسته‌بندی: درین بخش، وزن خالص به علاوه وزن بسته‌بندی را وارد نمائید. اما توجه ریاضی ما یحتاج وجود ندارد، وزن تقریبی بسته‌بندی را به وزن خالص اضافه فرمایید.
این وزن، در به حساب آوردن هزینه پست و ارسال اساسی میباشد. در شرایطی که میخواهید دراین مورد بیشتر بدانید، به راهنماهای تخصصی پست در بلاگ باسلام مراجعه‌کنید.
مطلوب برای: در‌این نصیب، می توانید به بازدیدکننده مواقعی که کالای شما برای آن مطلوب میباشد، سفارش دهید تا در وی علت خرید ساخت فرمایید.
بقیه توضیحات: در این مکان، غیر از توضیحاتی که در قسمت‌های «خلاصه معرفی» و «معرفی بدون نقص متاع» می آید، توضیحاتی که درین دو نصیب نیامده میباشد یا این که اساسی میباشد مستقل اشاره خواهد شد، بیاید. به عنوان مثالً کاربرد جنس، انواعی که داراست و …
مقطع ماندگاری: این بخش در محصولاتی مانند مواد غذایی، اهمیت دارااست. مشتری می بایست بداند محصولی را که می خرد تا چه هنگامی ماندگاری داراست تا با اعتنا بدین تاریخ، کالا را نگه‌داری و مصرف نماید.
مواد اول: این نصیب در محصولاتی مانند مواد غذایی، اهمیت داراست. مشتری می بایست بداند مواد اول محصولی را که می خرد چه است تا بفهمد بها غذایی آن چه قدر میباشد یا این که ببیند در فهرست رژیم غذایی‌اش می باشد یا این که خیر.
ممکن میباشد در قسمت‌های دیگر، به مواد نخستین کالا اشاره کرده باشید البته دراین مکان مطلقاً اسم ببرید.
کاغذ سوم: عکس جنس
در‌این نصیب، با کلیک بر روی آیتم «اضافه کردن مال» می توانید از آلبوم تلفن همراه و تبلت یا طراحی اپلیکیشن  این که با به دست آوردن عکس، تصویر مال را اضافه نمایید. درین مرحله میتوانید عکس را از جهت نوروروشنایی دستکاری فرمائید.

دست کم بعد ها تصویر در لحاظ گرفته گردیده برای متاع، ۳۵۰ × ۳۵۰ پیکسل میباشد. سازه بر این، تصویر فرآورده را در چارچوب این اندازه از تصویر اساسی برش می‌زنید .

بعد از اضافه کردن تصویر فرآورده، با کلیک روی آیتم «ذخیره» عملیات اضافه کردن کالا به آخر میرسد و می توانید تولیدات بعدی را به همین ترتیب به غرفه خودتان بیفزایید. همینطور قابلیت و امکان بازنویسی داده ها و تصویر فرآورده، مدام قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.

 





:: برچسب‌ها: طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: